Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

7° Raduno Nazionale V-Strommers Μeeting 17-18 June 2011

Ο σκοπός του περυσινού ταξιδιού μας στην Ιταλία ήταν το 6° Raduno Nazionale V-Strommers meeting που έγινε στην Santa Margherita Ligure ,στην Ιταλική Ριβιέρα,στις 21-22-23 Μαΐου.
Φέτος το ταξίδι μας είχε σαν αρχή το 7° Raduno Nazionale  V-Strommers meeting όπου έγινε στην Bologna στις 17-18-19 Ιουνίου και μετά συνεχίσαμε για Ιταλικές και Αυστριακές Άλπεις.

Το πρόγραμμα του Raduno το μάθαμε κατά τον Ιανουάριο και έτσι αρχίσαμε να οργανώνουμε το υπόλοιπο του ταξιδιού μας.
H οργάνωση του ταξιδιού ήταν πιο απλή φέτος λόγω της εμπειρίας που είχαμε αποκτήσει από πέρυσι.
Πρώτα τακτοποιήσαμε τα του meeting στην Bologna.Κλείσαμε το δωμάτιο,πληρώσαμε την συμμετοχή μας και ήμασταν οκ.

H μηχανή σχεδεόν έτοιμη για το μεγάλο της ταξίδι.

Το ταξίδι μας ξεκινάει.
Πέμπτη 16/06/2011:
Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη στις 13:00 για Ηγουμενίτσα για να πάρουμε το καράβι που αναχωρούσε στις 20:30 για Αncona.
Η διαδρομή ας είχε ξεκινήσει με πάρα πολύ καλό καιρό από Θεσσαλονίκη.Μόλις περάσαμε τα Γρεβενά ο καιρός άρχισε να σκοτεινιάζει απότομα.
50 χλμ πριν την Ηγουμενίτσα αρχίζει να ψιχαλίζει,μέσα σε 10 λεπτά αρχίζει να ρίχνει πάρα πολύ βροχή,δεν πρόλαβα να σταματήσω κάπου μιας και είχα περάσει από τα περισσότερα τούνελ.Τα αυτοκίνητα μπροστά μου σταματούσαν αλλά εγώ δεν είχα άλλη επιλογή πάρα μόνο να συνεχίσω αφού ήδη είχα γίνει μούσκεμα.Μέτα από 10 λεπτά έντονης καταιγίδας φτάνουμε σε μια γέφυρα και σταματάμε μέχρι να κοπάσει.Οι σκέψεις μου και τα συναισθήματα μου εκείνη τη στιγμή που ήμουν μούσκεμα κάτω από την γέφυρα ήταν μπλοκαρισμένα.Αυτά ήταν τα πρώτα μας χιλιόμετρα και έπεισα τον εαυτό μου να μην χαλάσει η διάθεση μου.Ξεκινήσαμε μετά από λίγο και δέκα λεπτά πριν φτάσουμε Ηγουμενίτσα να σου και ο ήλιος.Πήγαμε στο λιμάνι για το check in και μετά στήσαμε το τσαντιράκι μας εξω στο δρόμο για να στεγνώσουν τα ρούχα.

Κάναμε μια βόλτα στην Ηγουμενίτσα για να περάσει η ώρα μέχρι να έρθει το καράβι.

Το καράβι έφτασε με 1:30 ώρα καθυστέρηση από Πάτρα.Το καλό είναι ότι είχαμε κλείσει δίκλινη καμπίνα και με το που μπήκαμε στο καράβι,κάναμε ντουζάκι και μετά βολτίτσα στους χώρους του πλοίου.Με την βοήθεια του φίλου morfea ,ειχαμε κλεισει δίκλινη καμπινα για Igoumenitsa-Ancona-Igoumenitsa στα 360 €.

Παρασκευή 17/06/2011:
Το πρωί κατά τις 11:00 περίπου φτάσαμε στην Αncona.Τα παιδιά από το Ιταλικό φόρουμ ,οι Marche Strommers,μας περίμεναν έξω από το λιμάνι με το Ελληνικό σημαιάκι στο χέρι.
Η Ανκόνα είναι η πρωτεύουσα της ιταλικής περιοχής που ονομάζεται Marche. Εξού και η ονομασία του club σε Marche Strommers
Προσφέρθηκαν λοιπόν να έρθουν να μας πάρουν απο το λιμάνι και να πάμε μαζί στην Bologna.
Στην παρακάτω φώτο είναι οι πολύ καλοί φίλοι μας Luca και Roberto.

Εδώ είναι τα κορίτσια της παρέας.
Μόλις βγήκαμε από το καράβι.
Αφού γνωριστήκαμε με τα παιδιά,κάναμε μια βόλτα στην Ancona και ανεβήκαμε στον καθεδρικό ναός της ωστόσο, που βρίσκεται πάνω στο βουνό με θέα προς την Ανκόνα εξακολουθεί να αξίζει ένα βλέμμα. Υπάρχει επίσης ένα μνημείο που χτίστηκε από τον Μουσολίνι στην προκυμαία.

Μετά από το μικρό τουρ στην πόλη μας πήγαν σε ένα self service restaurant για μεσημεριανό και δεν μας άφησαν να πληρώσουμε τίποτα.

Μετά ξεκινήσαμε όλοι μαζί για την Bologna.
Μια μικρή στάση για τον απαραίτητο ανεφοδιασμό και espressάκι.

Η άφιξη μας στο Hotel Novotel San Lazaro Bologna
Tο δωμάτιο μας κόστισε για 2 βράδυα 140 € με πρωινό.

Το καλό στην φετινή διοργάνωση ήταν ότι έγινε σε ένα αρκετά μεγάλο ξενοδοχείο όπου είχε δωμάτια για όλους και μεγάλο parking.Δεν ήμασταν διασκορπισμένοι σε διάφορα σημεία της πόλης οπως ήμασταν πέρυσι.

Αχ αυτές οι σέλες των Ιταλών,όλα τα λεφτά......

Το βραδινό πρόγραμμα είχε μπουφέ με κοκτέιλ στην πισίνα και πολύ καλαμπούρι.

Σάββατο 18/06/2011:
Σήμερα το πρόγραμμα είχε ,πρωινό και αναχώρηση στις 09:00 για το τουρ στα γύρο βουνά της Bologna.<< motogiro >>
Το καλό πρωινό θέλει φραπέ.......Ευτηχώς πήραμε φακελάκια καφέ μαζί μας,κατι το οποίο μας το έμαθε η Λίτσα του φίλου jimis.
Τα πληρώματα μαζεύονται για την αναχώρηση.

Ο καλός μας φίλος Big Bear.

Σε ολο το motogiro ηταν μαζί μας και 2 αστυνομικοί με τα πολύ όμορφα Moto Guzzi Norge 8v gt της Ιταλικής αστυνομίας.

10:30 άφιξη στη Rocca di Dozza Imolese.

12:00 αναχώρηση για το Passo Della Raticosa & Passo Della Futa.

13:30 άφιξη στο storia di campeggio και στάση για φαγητό.

15:00 Αναχώρηση για το ξενοδοχείο.

Κατά τις 18:30 κάναμε μια βόλτα στην Bologna.Πρώτα πήγαμε στο κατάστημα της Dainese και πήρα ένα παντελόνι με 20% έκπτωση από το Raduno μιας και το δικό μου το πέταξα στα σκουπίδια.Μετά κάναμε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης όπου γινότανε  χαμός από το καρναβάλι που κατά τύχη πετύχαμε.

Μετά την όμορφη βόλτα μας στις κεντρικές πλατείες της Bologna,επιστρέψαμε πίσω στο ξενοδοχείο.

Το βράδυ ήταν το Gala Diner στην πισίνα του ξενοδοχείου με πάρα πολύ καλές Ιταλικές γαστρονομικές γεύσεις και πολύ χαβαλέ και αρκετά δώρα.

Ήταν μια πάρα πολύ καλή βραδιά για όλους μας και πιο πολύ για εμάς μιας και ήμασταν το μοναδικό πλήρωμα από Ελλάδα.
Κάπου εδώ τελείωσε ένα ακόμα Raduno.
Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά από την Αncona,τους Marche Strommers, που μας έβαλαν στην παρέα τους και περάσαμε ένα πολύ όμορφο τριήμερο.
Δώσαμε ραντεβού το 2012 για το επόμενο μας Raduno Nazionale  V-Strommers meeting.
Eυχομαι να είμαστε καλα να ξαναπάμε και του χρόνου.