V-Strom News


Test ride:V-Strom DL 650 mod:2017








Test ride:V-Strom 1000 mod:2014





























Test ride: V-Strom 650 mod:2012
Το δημοφιλές V-Strom με το δικύλινδρο κινητήρα των 650 κ.εκ. είχε παραμείνει απαράλλαχτο από τότε που παρουσιάστηκε το 2004. Δύο χρόνια αργότερα προστέθηκε το ABS στον εξοπλισμό του και έκτοτε δεν άλλαξε τίποτα ούτε στα μηχανικά του μέρη αλλά ούτε και στην εμφάνισή του. Αυτό το τελευταίο, η αισθητική δηλαδή της μοτοσικλέτας, είναι που δέχτηκε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που ξέρουμε μέχρι σήμερα. Τόσο το φέρινγκ, όσο και τα πλαϊνά πλαστικά είναι νέας σχεδίασης σε μία προσπάθεια της ιαπωνικής εταιρίας να φέρει την εμφάνιση του V-Strom στο πνεύμα της εποχής.
Τα μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας φαίνεται να μην έχουν δεχτεί ιδιαίτερες αλλαγές. Ο κινητήρας είναι αυτός που ξέρουμε αλλά έχει αναβαθμιστεί στα πρότυπα του Gladius. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ιαπωνική εταιρία έχει δώσει έμφαση στη γεμάτη απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας αλλά και την ακόμη μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Διαφορετικό είναι και το ρεζερβουάρ η χωρητικότητα του οποίο είναι μικρότερη κατά δύο λίτρα (20 από 22). Διαφορές στις αναρτήσεις, το πλαίσιο αλλά και το σύστημα πέδησης δεν εντοπίζονται.




















Τεχνικά Χαρακτηριστικά 
Κινητήρας : 645cc Υγρόψυκτος, dohc 8 βάλβιδος, 90o V-twin
Διάμετρος χ Διαδρομή : 81.0 x 62.6mm 
Μέγιστη ισχύς : 68bhp @ 8800rpm 
Μέγιστη Ροπή : 44lb-ft @ 6400rpm 
Σχέση συμπίεσης : 11.2 : 1 
Πλαίσιο : Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών. 
Μπροστινή Ανάρτηση : Τηλεσκοπικό πηρούνι 43mm με προφόρτιση ελατηρίου 
Πίσω Ανάρτηση : Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με προφόρτιση ελατηρίου και 
απόσβεση επαναφοράς. 
Μπροστινό Φρένο : 2 δίσκοι διαμέτρου 300mm. Δαγκάνες 2 εμβόλων 
Πίσω Φρένο : Δίσκος διαμέτρου 220mm, με δαγκάνα 1 εμβόλου 
Μπροστινό Ελαστικό : 100/80 x 19 
Πίσω Ελαστικό : 150/70 x 17 
Μεταξόνιο : 1560mm 
Ύψος σέλας : 835mm 
Ρεζερβουάρ : 20 lt 
Βάρος : 214 kg 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

PRINT FRIENDLY & PDF