Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

24 May 2012 France to Italy

Σήμερα αναχωρούμε από την Γαλλία με προορισμό την Ιταλία που για εμάς πλέον είναι σαν δεύτερη πατρίδα.Ξεκινάμε από το Τrets με πολύ καλό καιρό.Επιλέγουμε να αποφύγουμε τις Κάννες και τις Αντίμπες,(Αntibes) ,και να πάμε από Νίκαια,(Νice).

Κατά την είσοδο μας στη Νίκαια βρήκαμε αρκετή κίνηση.Δύσκολα να οδηγάς σε κεντρικά σημεία με τριβάλιτσο.Η Νίκαια, είναι η μεγαλύτερη πόλη της Γαλλικής Ριβιερας, και είναι μια από τις πιο  πανέμορφες περιοχές. Η διάσημη παραλία της μαζί με την παραλιακή λεωφόρο, τα διάσημα ξενοδοχεία της, η πανέμορφη παλαιά πόλη την κάνουν πολύ ξεχωριστή.

Παρκάραμε την μηχανή μέσα σε κάτι στενάκια και πήγαμε βόλτα. .

Massena Square
Η πλατεία Μασένα είναι η κεντρική πλατεία της Νίκαιας. Μέχρι το 1979 σε ένα μέρος της το ομώνυμο καζίνο η κατεδάφιση του οποίου έδωσε περισσότερο χώρο στην ίδια την πλατεία. Καθ' όλη τη διάρκεια της ιστορίας της πόλης η συγκεκριμένη πλατεία υπήρξε σημείο πολιτικών συγκεντρώσεων και τόπος διεξαγωγής πολιτιστικών φεστιβάλ γιορτών και συγκεντρώσεων. Επιπλέον αποτελεί το μέρος όπου κορυφώνεται η στρατιωτική παρέλαση της 14ης Ιουλίου που αποτελεί εθνική γιορτή για τη Γαλλία. Τα γύρο κτίρια που είναι επηρεασμένα από την ιταλική αρχιτεκτονική.

Τα σαπουνάκια ,με άρωμα λεβάντα, τα αγοράσαμε από μια λαϊκή αγορά της Νίκαιας.

10:30 ώρα Γαλλίας,πρέπει να φύγουμε σιγά σιγά.

Τα γλυκά του κουταλιού μας εντυπωσίασαν πάρα πολύ άλλα λόγο έλλειψης χώρου δεν καταφέραμε να πάρουμε.

Τα γιώτ παραταγμένα στην κεντρική μαρίνα της Νίκαιας .

Αφήνουμε την Νίκαια και πάμε προς το πριγκιπάτο του Μονακό.

Πλούσιε...........

Η είσοδος μας στο Μόντε Κάρλο (Monte Carlo). Το πλέον διάσημο τουριστικό θέρετρο, καθώς έχει και το διάσημο καζίνο της πόλης, όπως και για τους αγώνες Φόρμουλα 1 που διεξάγονται στην πόλη.

Όταν φτάσαμε ,ημέρα Πέμπτη,δεν ξέραμε ότι το κέντρο του Monte Carlo θα ήταν κλειστό για τις ελεύθερες δοκιμές.

Μέσα σε ένα μπάχαλο από αστυνομικούς,πινακίδες,μηχανές,αυτοκίνητα,γερανούς που να μαζεύουν μηχανάκια,ζέστη και τριβάλιτσος τα είδα όλα.

Μάταια προσπαθήσαμε να παρκάρουμε κάπου.Αποφασίσαμε να φύγουμε χωρίς να καταφέρουμε να περιηγηθούμε στο κέντρο της πόλης.

Limo και mini van παντού να μεταφέρουν τους V.I.P.
Φοβερός συνδυασμός πάντως.Στις Κάννες το φεστιβάλ χρυσού φοίνικα με κλειστό το κέντρο,στο Μόντε Κάρλο κλειστό το κέντρο λόγο φόρμουλας...δεν ξέρω αν και στο Σαν Ρέμο είχε το φεστιβάλ τραγουδιού!!!!Δεν το τολμήσαμε!Τύχη βουνό,τα είδαμε όλα......

Αρκεστήκαμε στις φωτογραφίες.
Η διαδρομή μέχρι και τα σύνορα της Ιταλίας ήταν πάρα πολύ ωραία.

Από το Μεντόν ,ανεβήκαμε την γέφυρα για να μπούμε στην autostrata.

Έτσι απλά μπήκαμε στην Ιταλία,χωρίς σύνορα .χωρίς έλεγχο.

Προορισμός μας ήταν η Σαβόνα που είχαμε κάνει κράτηση μέσω Booking σε ένα παραλιακό motel.Φτάσαμε όμως πολύ νωρίς και δεν θέλαμε να μείνουμε στην περιοχή.Αφού εξηγήσαμε στην κυρία που ήταν στην υποδοχή το λόγο που δεν θέλαμε να μείνουμε προσφέρθηκε να μην μας χρεώσει με τα ακυρωτικά και να πάρει το Booking τηλέφωνο για να δηλώσει την ακύρωση.Ευτυχώς για εμάς γιατί γλιτώσαμε 80 ευρώ.
Φύγαμε από την Σαβόνα και στην Γένοβα μας έπιασε μια απότομη καταιγίδα.Από το μπες βγές στα τούνελ δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε από που μας έρχεται.Μετά την Γένοβα κατεβήκαμε παραλιακά στην Ιταλική Ριβιέρα και συγκεκριμένα στο Rapallo.

Περάσαμε από το Portofino.

Την Santa Margherita Ligure.

Από Rapallo βγήκαμε στην autostrata.

Στην autostrata επιλέξαμε την έξοδο προς την Marina di Carrara και αρχίσαμε την αναζήτηση ξενοδοχείου.Αφού ψάξαμε για 10 λεπτά περίπου βρήκαμε ένα πάρα πολύ καλό ξενοδοχείο στην Μarina di Massa με 60 ευρώ το δίκλινο, Β&Β.
 Μόλις τακτοποιηθήκαμε και μετά από 520 χλμ,βγήκαμε για φαγητό σε ένα πολύ καλό εστιατόριο, "Ristorante Ippopotamus".Ήπιαμε 4 μεγάλες μπύρες και φάγαμε  τις καλύτερες μακαρονάδες από όσες φορές έχουμε ερθει στην Ιταλία.
Την πέσαμε για υπνο για να είμαστε ξεκούραστοι για το Raduno.

Ξενοδοχείο: Ηotel Parma Mare.
Τιμή: 60 EUR/NIGHT B&B (Night)
Βαθμολογία: 9

Το ταξίδι μας συνεχίζεται.