Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2013

19 July 2013 Berlin,(D) to Denmark,(DK) to Helsingborg,(S)-4th Day

4η Μέρα.
Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Κείμενο:Μιχάλης Χατζάκης
Φωτογραφίες:Μιχάλης Χατζάκης

Άλλη μια όμορφη μέρα θα ξεκινούσε.Οι εικόνες από την οροφή του ξενοδοχείου έδειχναν ότι ο καιρός θα ήταν σύμμαχος μου.



Για να πήγαιναν όλα καλά ,έπρεπει να ξεκινήσω με ένα καλό πρωινό.Απίστευτος μπουφές με απίστευτα χρώματα και ποικιλία, να μην ξέρεις τι να διαλέξεις!!!!!


Αφού αποχαιρέτησα τους συναδέλφους μου και βγάλαμε μερικές φώτο ξεκίνησα να φύγω μέσα από την πόλη για να προσπαθήσω να δω μερικά ακόμα ενδιαφέροντα πράγματα τα οποία δεν πρόλαβα χθες το βράδυ!


Ξεκίνησα από την Gendarmenmarkt η οποία είναι μια από τις πιο όμορφες πλατείες του Βερολίνου, και η τοποθεσία για τρία από τα ομορφότερα κτίρια του Βερολίνου, του Konzerthaus, του Deutscher Dom (Γερμανικός Καθεδρικός Ναός), και του Französischer Dom(Γαλλικού Καθεδρικού Ναού).

Συνέχισα με το μνημείο Ολοκαυτώματος.
Βρίσκεται ανάμεσα στην Πύλη του Βρανδεμβούργου και στην Postdamer Platz. Το μνημείο του Ολοκαυτώματος αποτίει φόρο τιμής στα Εβραϊκά θύματα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και αποτελείται από 2.711 μονόλιθους που γεμίζουν μια έκταση ίση με ένα οικοδομικό τετράγωνο.



Μετά από τις πολύ όμορφες εικόνες του Βερολίνου,ξανά πίσω στην autobahn.
Ο αρχικός μου προορισμός ήταν το λιμάνι του Rostock για να πάρω το καράβι και να περάσω απέναντι στην Δανία. Το καράβι αναχωρούσε στις 13:30 και έπρεπε να οδηγήσω 240 χλμ,περίπου 2:50 ώρες.

Η οδήγηση ήταν αρκετά δύσκολη και μπορείτε να καταλάβετε το γιατί από την παρακάτω εικόνα...
Όπου έχει αιολικά πάρκα φυσικά σημαίνει δυνατοί άνεμοι,ότι χειρότερο για οδήγηση με μοτοσυκλέτα και ειδικά για εμένα που ήμουν τούμπανο φορτωμένος.

Με αρκετή δυσκολία κατάφερα να φτάσω στο Λιμάνι του Rostock.
Έφτασα κατά τις 12:30.Το καράβι δεν είχε φτάσει ακόμα από το Gedser και κάθισα να πιω ένα καφεδάκι. Δύσκολη η οδήγηση,ο καιρός να είναι μουντός και σαν έτοιμος να βρέξει.Ακόμα μια νέα εμπειρία!!
Έκοψα το εισιτήριο που στοίχισε 61€ για μότο και αναβάτη με θέση στο κατάστρωμα.Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 2 ώρες.

Προχώρησα στο σημείο που μου υπέδειξε η καραγερμανίδα ,με αυστηρό Μερκελικό βλέμμα, για να περιμένω το πλοίο να έρθει.



Μπροστά μου ήταν σταματημένη μια μηχανή με Σουηδικά νούμερα,όπου ο αναβάτης της θα ήταν και η μοναδική μου παρέα στην συνέχεια του ταξιδιού μου στο καράβι! 


Παραδίπλα υπήρχε μια καντίνα τύπου "βρώμικο" που λέμε και στην Ελλάδα και δεν έχασα ευκαιρία να γευτώ το γνωστό σε όλους Bratwurst με coca cola......

Με το που έφτασε το καράβι άρχισε η αποβίβαση  σε πολύ σύντομο χρόνο.Δίπλα μου εκτός τον Σουηδό ήταν και μια οικογένεια Γερμανών με ποδήλατα και θα πήγαιναν στην Δανία σε κάποιο κοντινό camping για μερικές μέρες.

Μπήκαμε στο καράβι και δέσαμε τις μηχανές εκεί που μας είπε ο "καπετάνιος".Η μηχανή ήταν πολύ βαριά και είχα μια φοβία για το πως θα την έβρισκα όταν θα φτάναμε στο Gedser.....

Είχα διαβάσει ότι έχουν ακυρωθεί δρομολόγια στο παρελθόν σε αυτή την γραμμή μιας και η θάλασσα της Βαλτικής δεν είναι και η πιο ήρεμη.

Οn board!!Είπα σε κάτι Κινέζους να μην κάνουν τους Κινέζους και να με βγάλουν μια φωτογραφία!!

Η ώρα δεν έλεγε να περάσει. Κάποια στιγμή είδα τον Σουηδό που περιμέναμε μαζί στο λιμάνι και αφού χαιρετηθήκαμε έκατσε μαζί μου μέχρι να έρθει η ώρα να κατέβουμε στο Gedser.
O Lindey ήταν ενας πενηντάρης,"αγριο νιάτο", τις περισσότερες φορές ταξιδεύει μόνος του και καμιά φορά με τα παιδιά του.Επέστρεφε στη Σουηδία από ένα σύντομο ταξίδι που έκανε στην Γερμανία. Μου έδωσε αρκετές συμβουλές για την διαδρομή που θα έκανα από το Gedser προς το Malmo και ομολογώ ότι μου φάνηκαν πολύ χρήσιμες. Επίσης είχε ανέβει προς τα βόρεια της Νορβηγίας και μια βασική συμβουλή του ήταν να προσέχω τα όρια ταχύτητας στους Νορβηγικούς αυτοκινητόδρομους και τους τάρανδους στο δρόμο,κάτι το οποίο ειχε απόλυτο δίκιο. Επίσης συζητήσαμε για το φαινόμενο του μεσονυχτιού και για τα πολλά κουνούπια που υπάρχουν ,ειδικά στα βόρεια των σκανδιναβικών χωρών.Το φαινόμενο της συνεχόμενης μέρας έχει σαν αποτέλεσμα να τα μπερδεύει και να υπάρχουν παντού και πάντα.

Με την κουβέντα πέρασε η ώρα πολύ ευχάριστα και φτάσαμε στην Δανία,καλά πάμε σκέφτηκα.

Σταμάτησα να βαλω βενζίνη και να αγοράσω ένα νεράκι και εκεί άρχισε η πρώτη κρυάδα.Το μικρό μπουκαλάκι στοίχιζε 2,27€....καλό έτσι;Την βενζίνη την εβαλα 1,78 €/lt.

Ο Linday σταμάτησε κάπου για καύσιμα και αφού χαιρετηθήκαμε έφυγα για Σουηδία.Προορισμός μου τώρα ήταν το Helsingborg, 250 περίπου χιλιόμετρα από το λιμάνι του Gedser. Μπήκα στον Ε47 και άρχισα να εκνευρίζομαι γιατί και εδώ τα όρια ταχύτητας ήταν στα 60 με 90.
Σταμάτησα στις Farø Bridges. Η Farø Bridges είναι δύο γέφυρες που συνδέουν το Sjælland με το Falster και ήταν απο τις πρώτες καλωδιωτές γέφυρες της Δανίας.



Δεν ήταν στο πλάνο μου να μπω στην Κοπεγχάγη αλλά δεν μπόρεσα να περάσω έξω από την πόλη και να μην πάω να δω την μικρή γοργόνα!!
Παρακάτω ακολουθούν μερικές εικόνες από την παραμυθούπολη της Δανίας.



Να και το κορίτσι,μικρό και όμορφο έχει ποζάρει και γύρω της ,αμέτρητος κόσμος να τραβάει φωτογραφίες.Ένα τόσο διάσημο αγαλματίδιο σε μια άκρη του λιμανιού της Κοπεγχάγης.


Τελειώνοντας με την μικρή, ξεκίνησα να μπω Σουηδία από την πολύ γνωστή Øresund Bridge.Η γέφυρα του Øresund συνδέει το Μάλμο της Σουηδίας με την Κοπεγχάγη στη Δανία και αποτελεί σύμβολο δυο χωρών που αποφάσισαν να καταργήσουν τα σύνορά τους δημιουργώντας μια κοινή περιοχή για τα δυο έθνη.
Διαβάστε το παρακάτω link για περισσότερες πληροφορίες.
Γέφυρα Όρεσουντ - Βικιπαίδεια.
Φώτο από το νετ.

Για να περάσω την γέφυρα πλήρωσα 25€ διόδια......




Κατά τις 19:00 έφτασα στο Helsingborg. Το Helsingborg είναι μια ομορφη μικρή πόλη και σημαντικό λιμάνι στο νότο της Σουηδίας. Αφού τακτοποιήθηκα στο ξενοδοχείο,παρά την κούραση μου κατάφερα να πάω για μια γρήγορη βόλτα στο κέντρο της όπου και εντυπωσιάστηκα από τα πολύ όμορφα και καλοδιατηρημένα κτήρια.








Το δωμάτιο δεν ήταν και ότι καλύτερο αλλά αυτό θα ήταν για απόψε το σπιτικό μου.





Χιλιόμετρα ημέρας: 544 + 66 του καραβιού ,σύνολο: 610
Έξοδα ημέρας: 195€
Τιμή βενζινης στη Δανία: 1,78€/lt
Ξενοδοχείο:Design Apartments Mia SEK 495-57.40€


Επόμενο/Νext

20 July 2013 Helsingborg,(S) to Oslo,(N)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

PRINT FRIENDLY & PDF